Od wielu lat zajmujemy się zakazaną archeologią, co powoduje, że badamy starożytne przekazy, jak i symbole. Zaginione cywilizacje, albo pierwsza ludzkość przekazała nam szereg mało znanych języków oraz spore ilości nie rozpoznanych znaków. Część badaczy uważa, że zna wytłumaczenia, a część ma co do nich spore wątpliwości. Niemniej jednak bardzo wiele z tego co przetrwało do dnia dzisiejszego jest już rozszyfrowana. Chcieli byśmy państwu zaprezentować coś co odkryliśmy na Jasnej Górze, na Obrazie Matki Boskiej Częstochowskiej, a dokładniej na tajemniczej srebrnej metaloplastyce, spuszczanej, i podnoszonej, by odsłaniać wspomniany święty obraz.
Zanim przejdziemy do sedna, prosimy wszystkich chrześcijan o zrozumienie dla odkrycia. Nie jest to, co tu pokazujemy, tanią sensacją, mającą wzbudzić w katolikach niechęć do katolicyzmy, czy nie daj Boże do Matki Boskiej. Jest to spostrzeżenie historyczne, mające związek z historią Polski, ale i duchową historią świata, w tym przestrzeni duchów. Sam święty obraz, albo ikona Bogarodzicy na Jasnej Górze ma być dziełem nieznanego włoskiego malarza powstałym w XIV wieku, choć pewności nie ma. Wiadomo natomiast, że 9 sierpnia 1382 książę Władysław Opolczyk przekazał kościół parafialny Najświętszej Maryi Panny na wzgórzu koło Starej Częstochowy sprowadzonym z Węgier paulinom i ustanowił tam klasztor.
W 1384 książę ofiarował obraz z wizerunkiem Matki Bożej z Dzieciątkiem. Są to udokumentowane fakty historyczne. Za pomocą tej ikony Matka Boże powoduje liczne cuda, wielu ludzi doznaje tam uzdrowienia. Informacje o cudach i łaskach można zaczerpnąć ze źródeł archiwalnych i literatury, a także z opisów konkretnych wydarzeń. Od maja 1885 postanowiono zbierać dokumenty i zeznania na luźnych kartkach, co praktykuje się po dzień dzisiejszy, cudów jest tak dużo, że można mówić o tysiącach.
Przejdzmy do wspomnianego tajemniczego odkrycia. Sprawa dotyczy ozdoby obrazu, będącą srebrną zasłoną ofiarowana w 1675 przez Katarzynę i Zygmunta Działyńskich, spuszczana z góry. Przejrzeliśmy wszelkie możliwe zasoby internetu i oto co odkryliśmy. Złożona jest z dwóch części: srebrnej ramy-bordiury oraz wypełniającej ją blachy późnobarokowej z repusowanymi scenami, będącymi alegorią do Niepokalanego Poczęcia Matki Bożej.
Została wykonana w 1673 przez złotnika Johanna Lemana. Początkowo obraz zasłaniano firankami, a następnie wprowadzono zasłonę metalową, po kradzieży 1 lipca 1722 kilkunastu wotów z ołtarza Matki Bożej. Blacha zasuwy to relief, wzbogacony fakturowaniem i częściowym złoceniem. W dolnej części blachy ukazano biblijne półpostacie Adama i Ewy. Na ich tle widnieje rajskie drzewo z owiniętym wokół jego pnia wężem. Po bokach blachy znajdują się postacie św. Anny (z lewej) i św. Joachima (z prawej) trzymających łodygi liliowe. Z połączenia ich łodyg wyłania się postać Maryi z symbolami z Apokalipsy św. Jana. W górnej części blachy znajduje się Trójca Święta w aureoli rzeszy aniołów.
Jak państwo zobaczą na załączonych zdjęciach, postać św. Joachima (z prawej) trzymającego łodygi liliowe wydaje się pokazywać jakiś „układ palców”. Nie twierdzimy, że tak jest, napisaliśmy, że „wydaje się”. Nam się tak wydaje, ale może to tylko jakieś zawodowe spaczenie, powodowane wieloletnimi badaniami zaginionych cywilizacji. Choć z drugiej strony, możliwe jest że jest to specjalnie grawerowany znak – kompilacja poniżej i zdjęcie powyżej.
Jeśli pokazany na tej metaloplastyce układ palców, to tzw. „znak rogów”, będący gestem dłoni o różnych znaczeniach i zastosowaniach, w różnych kulturach, to należy zbadać co on oznacza. Powstaje przez wyprostowanie palca wskazującego i małego , przytrzymując kciukiem środkowy i serdeczny . W Hatha Jodze podobny gest ręki – czubki środkowego i serdecznego palca dotykające kciuka – znany jest jako Apana Mudra , gest, który uważa się za odmładzający ciało. Wiele mudr rąk wyewoluowało do użytku w rytuałach, zwłaszcza w tantrze. W Hevajra Tantra mudry ręczne są używane do utożsamiania się z boginiami w różnych świętych miejscach, co na Jasnej Górze było by utożsamianiem się z Bogiem YHWH, i Jego Synem Jezusem. W indyjskich formach tańca klasycznego symbolizuje lwa, co było by również zgodne z Biblią, bo w Apokalipsie 5:5 mamy to wspomniane tak: „I mówi do mnie jeden ze Starców: Przestań płakać: Oto zwyciężył Lew z pokolenia Judy, Odrośl Dawida, tak że otworzy księgę i siedem jej pieczęci.”
W buddyzmie Karana Mudra jest postrzegana jako apotropaiczny gest wypędzania demonów , usuwania negatywnej energii i odpędzania zła . Jest powszechnie spotykany na przedstawieniach Buddy Gautamy. Można go również znaleźć na posągu dynastii Song z Laozi , założyciel taoizmu , na górze Qingyuan w Chinach. Jeśli chodzi o Jasną Górę, to mamy tu możliwość wytłumaczenia tego faktu taką, że fundatorzy tej „zasłony” byli znawcami tajemnych znaków, albo sam złotnik Johann Leman ingerował w dzieło, kodując tam „znak”. Nazwisko złotnika może to sugerować… Nie mamy wątpliwości, że układ dłoni na zasłonie coś symbolizuje. Pozostaje tylko zgodzić się, że jest to znak wieloznaczny, odnoszący się do sfery ducha, istot duchowych i zaginionej wiedzy starożytnych, a jak państwo zapewne pamiętają, „starożytny Bóg jest ucieczką” !!!
Linki:
Pamięć nadprzyrodzona – zaawansowane systemy Total Recall’u ?
Tajemnice biblijnych psyche [ψυχή] joginów
Megalityczne hinduskie świątynie – zakodowane informacje
Megalityczne świątynie hindusów i ich tajemnicze kody
Istoty z innego wymiaru się cieszą ! Wielka bitwa chrześcijańskich joginów !
Jogini ziemscy – Jogini duchowi
Katolicką joginką Teresą Neumann interesowali się hitlerowscy okultyści mengele
Duchowa i kosmiczna medytacja chrześcijańskich joginów