W kolejnym odcinku z cyklu zagadek kataklizmu jaki nawiedził Ziemię w starożytności, proponuję przyjrzeć się starożytnemu miejscu zwanemu Petrą. Będzie to przegląd zdjęć, na których zobaczycie państwo tajemnicze pozostałości (najprawdopodobniej) cywilizacji przedpotopowej (Pierwszego lub drugiego potopu). Temat jak zwykle jest kontrowersyjny. Dla tych z państwa, którzy przywykliście osądzać wszystko według ewolucjonistycznego dogmatu, będzie to czymś nie do przyjęcia.
Archeolodzy zapewne pozostaną niewzruszeni, określając moje pytania jako absurdalne nadużycie lub po prostu nonsens. Osobiście skłaniam się do tego by uznać te budowle jako niezwykłą pamiątkę przedpotopową, choć nie wykluczam innej możliwości. Moim skromnym zdaniem ślady pozostawione przez wodę globalnej powodzi wydają się oczywiste, choć są też i pytania, jak to, czy widzimy tam ślady tylko jednego ? Wśród geologów i archeologów istnieje przekonanie o lokalnej powodzi wywołanej w czasach starożytnych przez Morze Czarne.
Jego wody przerwały cienką linię lądu w okolicach Istambułu, miejscu widocznym na pokazanej powyżej rycinie, wlewając się do Morza Śródziemnego,a to z kolei mogło wystąpić ze swoich brzegów, zalewając okolice Petry. Sądzę, że takie zdarzenie miało miejsce, lecz było po prostu rezultatem globalnej powodzi, wody Morza czarnego przelały się do Morza śródziemnego w czasie opadania wód potopu lub jakiś czas po. Możliwe także, że Morze Czarne wylało się w pózniejszych czasach popotopowych, w wyniku innego procesu geologicznego. Co było tego przyczyną ? Ekstremalne zmiany zachodzące ciągle w skorupie ziemskiej tuż po potopie. Możemy spekulować, że „zbiorniki wielkiej otchłani” zapadały się ciągle jeszcze, nawet kilkaset lat po ustaniu potopu. W tym miejscu zapraszam wszystkich zainteresowanych tajemnicami Morza Czarnego i okolic do obejrzenia wspaniałego filmu, znajduje się on na końcu tego opracowania. (Dark Secrets of the Black Sea – Uncovering the Roots of Early Civilization)
Film znakomicie oddaje problemy ewolucjonistów oraz archeologiczne aspekty globalnej powodzi, czasami ktoś sygnalizuje w nim ogólno ziemski kataklizm. Osobiście obejrzałem go z perspektywy globalnego zdarzenia, w którym brał udział Noe z jego rodziną, dopiero wtedy wszystko staje się jaśniejsze. Bardzo cenię takie filmy, wspaniale pokazują zagadnienia związane z tajemnicą zmian katastroficznych i klimatycznych, także w kontekście zaginionych cywilizacji. W filmie naukowcy poruszają drażliwy temat datowania metodą węgla 14C, wątpliwych wyników uzyskiwanych na przedmiotach starszych niż 2000 tyś. lat !
Wiele wskazuje, że Morze Czarne przed potopem było wielkim słodkowodnym jeziorem, świadczyć mają o tym znalezione w pobliżu tego zbiornika muszle słodkowodnych mięczaków. Poziom wody znajdował się znacznie niżej niż obecny, który jest wynikiem potopu. O tym i innych ciekawych odkryciach opowiada kolejny zamieszczony na końcu film.
Oficjalna nauka jak zwykle unika oglądu szerszej perspektywy oraz tysięcy śladów geologicznych, archeologicznych czy historycznych, potwierdzających globalne zjawiska związane z Biblią. W przypadku Petry, na podstawie śladów szczątków organicznych pozostawionych przez ludzi, archeolodzy stwierdzają że miejsce to było zasiedlone już w czasach „neolitycznych”, około 9000 tysięcy lat przed naszą erą. Te cudo architektoniczne jest przypisywane koczowniczym ludom zwanym Nabatejczykami, żyli oni w namiotach i mieli nagle z „dnia na dzień” stać się mistrzami architektury oraz posiąść cudowne możliwości technologiczne, w wyniku których „wykuli” te baśniowe pozostałości. Oczywiście tak jak w przypadku Baalbek, tak i tu, oficjalna nauka ewolucjonistyczna każe nam przyjąć teorię „zdolnych ludzi”, którzy przekraczają swoje możliwości, by osiągnąć coś co prawdopodobnie należy do świata przedpotopowego. Część z tych misternie rzezbionych architektonicznych cudów była przerabiana przez Greków i Rzymian.
Cenię to miejsce ogromnie, jest to jedno z niewielu pozostałości, które posiada jakąś ciężko uchwytną, jednocześnie odczuwalną tajemnicę, budowle te mają w moim odczuciu wywierają wpływ na umysł i uczucia. Ktoś bardzo dawno temu jakby przewidział kulturę chrześcijańską, jakby czuł coś, co ma związek z wysoką estetyką ludzkiego poznania. Ktoś kto tak rzezbił musiał być kimś niezwykłym, na bardzo wysokim poziomie intelektualnym, ten ktoś posiadł niezwykłą wiedzę wykraczającą poza tą rzeczywistość. Czy budowle Petry to w wielu miejscach starożytne „wrota do innego wymiaru” ? Co kryły w czasach przedpotopowych mistyczne kolumnowe komnaty ? Czy była w nich specjalna „aparatura” między wymiarowa ? Czy spełniały jeszcze inną funkcję dla tych określanych mianem bogów ? Czy były miejscem kontaktów z innym światem, przejścia do innego świata/wymiaru ? Może były drogą/bramą do tego świata ?! Miejscem kontaktu ?
dwa zdjęcia gdzie widać rozmiar tych „budowli”, człowiek jako porównanie wielkości.
Oraz kilka zdjęć pokazujących okolice tego miejsca, wskazują one na ogromną skalę starożytnych prac budowlanych.
Przejdzmy do zagadnień związanych z tematem śladów starożytnego kataklizmu, występujących w tym jakże niezwykłym miejscu, stworzonym przez wysoko rozwiniętą zaginioną cywilizację. Oto fotografie wskazujące, że było ono (prawdopodobnie) zniszczone przez katastroficzne zjawiska geologiczno-klimatyczne. Na obrazach obserwujemy niszczące działanie wstrząsów skorupy ziemskiej oraz zasypanie tych budowli rumoszem skalnym/błotem przez nacierającą wodę.
Tajemnicze seryjnie wykonane kwadratowe „zagłębienia” (fizyka kształtu?)
Uznając, że wody potopu niosą ze sobą olbrzymie ilości szczątków, a w przypadku potopu Biblijnego, którego wody wytrysnęły z „wielkiej otchłani” zabierały ze sobą gigantyczne ilości błota, to taki materiał moglibyśmy śmiało nazwać „papierem ściernym” lub płynnym „pilnikiem” ! Moim zdaniem to co widać w Petrze, na jej „budowlach”, to ślady działania wody oraz wszelkiego rodzaju jej zawartości, wliczając w to niezliczoną ilość drobin piasku. Zdjęcia pokazywać mogą efekt działania „wody ściernej”
Zagadką pozostaje kwestia nieregularności uszkodzeń widocznych na „budowlach” W rzeczywistości, gdy tak duże masy wody nacierają, to nie można przewidzieć zakresu jej działania, mogła ona nieść ze sobą wszelki rodzaj zanieczyszczeń, takie wyjaśnienie widocznych zniszczeń wydaje mi się najbardziej logicznym. Obserwowany w Petrze rodzaj uszkodzeń wskazywałby raczej na działanie czynnika wody oraz pływających w niej szczątków. (Możliwe są też i inne wyjaśnienia jak atak nieznanym rodzajem broni przedpotopowej/po potopowej latających Viman…)
Zdjęcie poniżej wskazuje działanie wody lub innego czynnika (militarnego ?)
Dalsze zdjęcia w mojej ocenie to wyrazne dzialanie „wody ściernej”, typowe zaokrąglenia dla tego typu czynnika !
Po prawej stronie na dolnym pierwszym zdjęciu zacieki, po lewej stronie zdjęcia trochę lepsza kondycja skał, co mogło doprowadzi do tego typu „zalania” ? Wydaje się, iż są to pozostałości długotrwałych opadów deszczu pierwszej fazy potopu Noego. Wielu badaczy sądzi, że ogromna ilość erupcji wulkanicznych mogła doprowadzić do wytworzenia się tzw. kwaśnych deszczy. Kwaśne deszcze – zawierają kwasy wytworzone w reakcji wody z pochłoniętymi z powietrza gazami, takimi jak: dwutlenek siarki, trójtlenek siarki, tlenki azotu, siarkowodór, dwutlenek węgla, chlorowodór, wyemitowanymi do atmosfery w procesach spalania paliw, produkcji przemysłowej, wybuchów wulkanów, wyładowań atmosferycznych i innych czynników naturalnych.
Kolejne zdjęcia ukazują znakomicie dzialanie wody (kwaśnej) ! duża ilość zacieków…:
Dwa powyższe zdjęcia z dużą ilością zacieków (potopowych ?, potop trwał rok, „….A gdy upłynęło siedem dni, wody potopu spadły na ziemię. (…) przez czterdzieści dni i przez czterdzieści nocy padał deszcz na ziemię. I właśnie owego dnia Noe oraz jego synowie, Sem, Cham, Jafet, żona Noego i trzy żony jego synów weszli do arki” Ks. Rodzaju 7:10-13)
W czasie tego kataklizmu wystąpiły różne typy erozji. Erozja spowodowana 40-dniową ulewą, dotyczyła głównie gleby i luźnych osadów takich jak piaski i gliny, niewątpliwie zapoczątkowała erozję skał. Woda (często kwaśna) opadająca na powierzchnię ziemi zmierzała ku niższym partiom gruntu, niosąc oczywiście pewną ilość materiału sedymentacyjnego i wspomagając w ten sposób dalszą erozję, a to wskutek turbulencji i tarcia. Następnie tworzyły się strumienie, które z kolei łączyły się w rzeki, a wskutek znacznego spadku erodowały swe łożyska w głąb, dając początek głębokim wąwozom. Wąwozy takie powstają czasami nawet w ciągu kilku godzin. W przypadku bezprecedensowej ulewy Potopu działalność erozyjna deszczu bez wątpienia ogołociła znaczne połacie lądów z gleby, piasków i żwirów, pozostawiając po sobie przeważnie nagie skały, zwłaszcza w wyżej położonych partiach skorupy ziemskiej.
„Papier ścierny z wody” i często obserwowane starcia krawędzi…
Kolejne zdjęcie może być dowodem, że Petra jest miejscem przedpotopowym, że nie jest to dzieło Greków czy Rzymian, starte posągi:
„Zeszlifowane” drzwi do „nikąd” , „Gwiezdne Wrota”, produkt obserwowany w całej starożytności !
Napotkać można tam zaokrąglone krawędzie otworów, efekt działania czynnika „wody ściernej”
Niezwykły widok ze specjalistycznej przedpotopowej „wnęki”, do czego służyły te niezwykłe miejsca ? co to za działalność przedpotopowych mistrzów zapomnianej wiedzy ? Co lądowało w pobliżu ?!
Ten element wskazywać może, iż projektanci mieli coś wspólnego z hinduskimi ideami ?
Kto stworzył tak wyrafinowane cuda architektoniczne ? Wydaje się, że pozostawiono swego rodzaju „podpis”, lub raczej znak, do czego to miejsce służyło. Spotkać można go także w innych miejscach kuli ziemskiej, przedpotopowej.
Znak pochodzący z Ameryki południowej:
Kolejne zdjęcie to starożytny „Egipt” (prawdopodobnie przedpotopowy)
Tu zdjęcie z Peru, „schodkowe” symbole w miejscowości Tiwanaku:
Tutaj ten znak w miejscowości Petra:
Symbolizować może on schody do i z „nieba”, czyli działalność inno wymiarową. O ile w przypadku megalitycznego muru z Ameryki południowej, mamy pewność, że jest to budowla przedpotopowa, o tyle w przypadku Petry ktoś może zarzucić mi, iż jest to znak wtajemniczonych kamieniarzy po potopowych, naśladujących przedpotopowe elementy zapomnianej wiedzy. Starożytni Grecy z pewnością wznosili znakomite budowle, z wielką klasą prezentując i naśladując wysoki poziom zaginionej kultury, ale czy wszystko należy tłumaczyć w ten sposób ? Ciężko będzie rozpoznać, które części pochodzą od przedpotopowej cywilizacji, a które z epoki wtajemniczonych dzieci Noego ? Możliwe jest też przypuszczenie, że wiele z tego co obserwujemy w Petrze to efekty dwóch potopów ! Choćby to zdjęcie, może przedstawiać element wykuty pomiędzy pierwszym, a kolejnym kataklizmem. Zakładam, że po potopie nie istniała technologia umożliwiająca taką działalność technologiczną, inaczej trzeba by zmienić podejście na jeszcze bardziej fantastyczne.
Kolejne bardzo ważne zdjęcie ! Proszę zobaczyć „gładz” w lewej części zdjęcia, jakim sposobem lub jaką maszyną zdzierano skałę ?! Olbrzymie „płaskie” ślady jakiegoś rodzaju technologii szlifiersko-zdzierającej ! Nie ma tam żadnej rzezby lub pomieszczenia wydrążonego we wnętrzu ! Jest to po prostu (prawdopodobnie) poszerzenie miejsca lub przygotowanie do dalszej działalności „budowlanej”, moment w którym coś na ogromną skalę cieło wielkie powierzchnie ! Przy zielonych strzałkach widoczne są nawet „pręgi” po zastosowaniu jakiejś mechanicznej metody. Czerwone wskazują tą samą technikę zastosowaną już do konkretnej architektury.
Na kolejnym zdjęciu podobne miejsce, gdzie można się doszukać działania „budowlanej maszynerii z czasów Viman”, tutaj cała ściana była przygotowana (ścięta) pod drążenie architektury !
Obszar zaznaczony szarym kolorem może być potraktowany czymś co modelowało skałę na dużych płaszczyznach, potrafiło ścinać zaokrąglając momenty, prawe strzałki:
Coś się wgryzało w skałę ! Jakieś „urządzenie” cieło materię:
Należy tu przypomnieć państwu co o tym mówi specjalista Stephen Mehler. W Egipcie, tuż koło piramid widać ślady „gryzarki”, jechała ona po skale i „zjadała” urobek ! O tym opowiadał w filmie, który tu prezentuję:
Stephen ze zdjęcia powyżej znajduje się na końcu tego gigantycznego „szlifu”, maszynowo wykonanego, prosto do końca, za postacią w czerwonych spodniach – film prezentujący ten moment tuż poniżej.
I zdjęcie „zdzieraka-gryzarki” z Petry:
Giza Plateau Of Egypt: More Evidence Of Ancient Machining
Przedpotopwa cywilizacja posiadała niebywałą technikę przetwarzania skał ! Tu kolejne zdjęcie ze czasów biblijnego Adama, kamieniołom Aswan i maszynowe zagłębianie się w granit, strasznie twardy materiał !
W innym artykule napomknąłem o niepowtarzalności elementów budowlanych wykorzystywanych w tajemniczych konstrukcjach, pozostawionych przez naszych cudownych przodków z cywilizacji życia (globalnych Wegetarian). Tym razem proponuję się zastanowić na kilkoma sygnaturami „ciągłej nierówności” linii prostych, czy niekonsekwencji konstrukcyjnych, mogących być specjalnie implementowanym, celowym „błędem”, lub „celową nieumiejętnością” wykorzystywania maszyny „wiercąco-szlifujacej”. W tym miejscu, krytycy zarzucić mogą takim twierdzeniom, iż są ryzykowne, bo krzywizny oraz niedoskonałości wskazywały by na wykorzystanie dłut i przecinaków w sposobie wykonania tych niezwykłych budowli. Część z tych nierówności można przypisać działaniu niedoskonałości zastosowanej technologii. Osobiście opowiadam się za twierdzeniem, że większość dzieł dających wrażenie wysokiej kultury ich wykonawców, pochodzi sprzed potopu i została wykonana przez zaawansowaną cywilizację Viman lub z okresu tuż przed osiągnięciem technologii lotów w gwiazdy lub do innych wymiarów.
Przypomnę więc elementy Petry, które wydawać się mogą powtarzalnością „maszyny” szlifierskiej
W tym miejscu muszę wspomnieć, iż w Efezie, Biblijnej miejscowości leżącej obecnie na terenie Turcji, występują te same detale zdobnicze co w Petrze ! Czyżby Efez był miejscem gdzie pozostało kilka wspaniałych przedpotopowych budowli, następnie wykorzystanych przez Greków w ich rekonstrukcji ? Z pewnością takie podejrzenia wydają się dla tradycyjnych archeologów obrazoburcze, ale dlaczego miałoby by tak nie być ? Zresztą Petra jest też bogata w niesamowicie piękne zdobnictwo-modyły, czy w przypadku Petry było to dziełem przedpotopowych architektów ? Czy Efez w jej najpiękniejszym budowlanym wykończeniu (petropodobnym) jest przedpotopową pozostałością przypisaną Grekom ? Większość budowli Petry nie posiada posągów ludzkich lub są one starte, tam gdzie się pojawiają resztki mogą być dziełem zaginionej ludzkości, choć pewności nie ma.
Oto kilka zdjęć z pozostałości Efezkich ( w wielu miejscach wydają się być „zdarte ścierną wodą”)
Zgodnie z legendą (jest tylko legenda !) założycielem miasta był Androklos. Przed wyprawą do Jonii, otrzymał od wyroczni wskazówkę dotycząca miejsca założenia miasta. Miało ono powstać w miejscu, które „wskaże jemu ryba i dzik„. Zgodnie z mitem, na wzgórzu Pion (Panaır Dağ), niedaleko ujścia rzeki Kaystron, spotkał przy ognisku rybaków piekących ryby. Jedna z ryb podskoczyła a rozpryskujące się iskry zapaliły pobliskie zarośla. Ogień spłoszył kryjącego się w nich dzika. Wypełniając przepowiednię Androklos w tym miejscu, na północnym zboczu góry Pion, założył swoje miasto. Oczywiście częściowo odbudowano miasto, częściowo dobudowano, ale czy nie było ono miejscem przedpotopowych zgliszcz ? Święty Paweł podczas swoich podróży misjonarskich, najprawdopodobniej trzykrotnie gościł tu i nauczał. Podobno najdłużej przebywał w mieście w latach 55-58, (przez około 2,5 roku). Rosnąca liczba osób przyjmujących nową wiarę spowodowała zmniejszenie zamówień związanych z kwitnącym na tym terenie kultem Artemidy.
Nie spodobało się to rzemieślnikom, którzy podburzeni przez Demetriusza urządzili manifestację w teatrze podczas głoszenia nauk przez św. Pawła. Tłum, wykrzykujący hasło Artemida z Efezu jest wielka!, wzbudził zamęt w teatrze i porwał tam kilku towarzyszy św. Pawła. Po tych wydarzeniach św. Paweł opuścił Efez (Dzieje Apostolskie 19,8-20,1) Chrześcijaństwo w Efezie jednak przetrwało. Do gminy chrześcijańskiej w Efezie św. Paweł skierował jeden ze swóich Listów. Z Efezem jest związana postać św. Jana Ewangelisty który zgodnie z tradycją tu przeżył ostatnie trzy lata życia i napisał swoją Ewangelię. Św. Jan osiedlił się w Efezie wraz z matką Jezusa Maryją, którą sprowadził, zdaniem niektórych badaczy, wraz z św. Pawłem do Azji Mniejszej z Jerozolimy. Wyjazd prawdopodobnie był spowodowany nasilającymi się prześladowaniami chrześcijan żyjących w tym mieście w latach 37 – 45. Na wzgórzu Coressus, powyżej ruin Efezu, znajduje się niewielka kapliczka wybudowana na fundamentach domu, w którym, zgodnie z legendą, zamieszkała Maria. Niesamowite, że wydarzenia te miały miejsce w prawdopodobnym przedpotopowym mieście.
Teatr w Petrze to jeden z największych obiektów w tym miejscu, mieszczący od 6 do nawet 10 tysięcy widzów; został wybudowany najprawdopodobniej w I w. n.e. (według oficjalnej nauki), za panowania Aretasa IV. Uważa się, że został on znacznie rozbudowany po zajęciu Petry przez Trajana. Czy aby wszystkie elementy tej „budowli” są wykonane przez ludzi z I wieku naszej ery ? Tutaj należy zadać ciągle aktualne pytanie: kto „wyrzezbił”, albo „wdrążył” tak wielką dziurę, z tyloma stopniami, proszę zwrócić uwagę na „mur-ścianę” z wnękami ! Jaka maszyna jest zdolna do takich szlifów ?! Do tego dochodzi problem „gładzenia tzw. ścierną wodą”, efekt obserwowany także w Teatrze:
Czy wykonawcami tego teatru byli, jak podają „zródła”, ludzie z I w. naszej ery ? Odpowiedz na to pytanie pozostawiam państwu…
To by można przypisać Nabatejczykom gdyby nie występujące zaokrąglenia, efekt wspomnianej wody z piaskiem:
Wnętrza „wykutych” pomieszczeń, kto posiadał technologię zdolną by tak kształtować skały ?!
Ślad po efekcie „stojącej wody”, na jakimś etapie opadania wód, proces ten się zatrzymał, a pozostawione odbicie jest dowodem na utrzymywanie się jej poziomu przez dłuższy czas…Miejscowość Madain Saleh, tuż obok Petry. Mapa pokazująca tą samą technologię i te same architektoniczne cuda, fioletowy kolor znacznika to jest właśnie Madain Saleh, czerwony Petra.
Madain Saleh to niezwykłe miejsce, można się zastanowić, czy aby nie wskazuje ono architektury pomiędzy potopowej ? Czerwona strzałka mogła by oznaczać blok skalny pozostały po pierwszym potopie, zielona to produkt sprzed potopu Noego, oczywiście to tylko moje przypuszczenie. Zbyt mało wiemy, bo zbyt mało się prowadzi badań w tym zakresie.
Czerwone strzałki to erozja wodna.
Zdjęcie powyżej i poniżej przedstawiają sobą bardzo ważne dowody na okres pochodzenia tych skalnych rzezb. U dołu „konstrukcji” widoczne są zniszczenia, erozje wodne. Poważne zdarcie skały w dolnej części sugeruje, iż te tajemnicze projekty skalne pochodza sprzed kataklizmu. Na górnej fotografii musiano dostawić specjalne schody drabinowe by turyści mogli dostać się do wnętrza.
Podobnie na kolejnym potrójnym zdjęciu widać zniszczenia w dolnych partiach „bram”
Jeżeli woda się utrzymywała długi czas na odpowiednim poziomie, to w mojej ocenie zniszczenia mogą wyglądać właśnie tak jak to przedstawiają fotografie.
Widok z góry na otaczające tereny Petry.
Dalsze kilka zdjęć ukazujących okolice tego tajemniczego miejsca.
Należy także wspomnieć, iż w Petrze istniał system kanałów wodnych, czasami wyglądają jakby były wycięte dzięki tej samej technologii wskazanej przez strzałki z poprzednich zdjęć.
Archeo Matrix – więcej o tym w artykule pt.: Chrześcijańskie anamnesis
Megalityczna rzeczywistość kontra darwinistyczna Maja माया
Zapraszam do innego wymiaru poprzedniej cywilizacji, czy znacie taką Ziemię ?
Amnezja trwa i cały czas jest nam narzucana !
Tajemnica zmiennokształtnych ufo wyjaśniona ?
Dowody historyczne na globalny starożytny kataklizm
Piramidy z Giza, dowody na globalny kataklizm – Stephen Mehler prezentuje
Pamięć absolutna (globalna) Total recall – resety cache i RAM ?
Zagadkowe konstrukcje na Marsie. Starożytne Vimany to prawda ?
Poważna hinduska instytucja naukowa oraz nobliści zajmą się Vimanami
„oto Czuwający i Święty zstępował z nieba” – עיר
Wyobraźcie sobie zrównoważony rozwój ufonautyczny
Dark Secrets of the Black Sea – Uncovering the Roots of Early Civilization
Tajemnica Sfinksa – The Mystery of the Sphinx
Noah’s Arc : Documentary on Evidence of Noah’s Arc and the Great Flood
http://www.youtube.com/watch?v=-g3p5A92juA
niesamowitym przeżyciem było ujrzec ten kompleks na wlasne oczy. kiedy bylam w Jordanii, nie interesowałam się jeszcze przedpotopową tematyką i ani przyszlo by mi wierzyc w inna historie ludzkosci.. ale podczas obcowania z tym cudem czulam, ze to znacznie przekracza ponad to, co nam powiedziane.. mozna bylo poczuc obecnosc zagubionej historii i wiary.. niesamowte uczucie
nie wiem co takiego fascynującego w spuściznach upadłej cywilizacji upadłych astralnych dusz? ..cyt jaka wielka nędza zamieszkała w tym bogactwie.co do tego tzw wiecznego życia można je osiągnąć wyłącznie po odrzuceniu wszystkiego i osiągnięciu pełni gdyż pan jest w pełni i pełnia jest w nim..także wicie kto ma szanse na życie wieczne ,a kto nie ma …brew mowom religijnych demagogów niebo i raj to elitarny klub tych ,którzy odrzucili doczesność na rzecz tego co nie osiągalne dla miliardów chcesz chcesz żyć wiecznie musisz odrzucić matrix i system na rzecz obiecanego
Czy rzeźbienie w granice ręcznie jest nie możliwe? Pan na tym filmiku tak mówi ale przecież znane nam są rzeźby granitowe?
Bardzo podobne budowle w Indiach:
https://www.youtube.com/watch?v=6CprZGA-Dn0
https://www.youtube.com/watch?v=Y9ktyHNKDx4&ebc=ANyPxKopr1aI7cS-8KgkVgMqI-r-XmmTCiqPjqJwWSesLmoDZ6COx7FaVFZXvCYnlSocrH01sWg2vu4KFPrpndxFMdlwJQgjvA
https://www.google.pl/search?q=ellora+caves&tbm=isch&imgil=YfeUgG-C17VMQM%253A%253Bs1RpOz4NmU58LM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fen.wikipedia.org%25252Fwiki%25252FIndian_rock-cut_architecture&source=iu&pf=m&fir=YfeUgG-C17VMQM%253A%252Cs1RpOz4NmU58LM%252C_&usg=__IbbbhFRsjURLgNk1CH91D56JWvg%3D&biw=1352&bih=555&ved=0ahUKEwilz9C87sTLAhVCJJoKHf3MAdcQyjcIKA&ei=WCPpVqXDGsLI6AT9mYe4DQ#imgdii=tTeg4UuE4Je_xM%3A%3BtTeg4UuE4Je_xM%3A%3B00LeqX-Mr_XckM%3A&imgrc=tTeg4UuE4Je_xM%3A
Bardzo ciekawy temat: https://www.youtube.com/watch?v=f4chRQayASw
http://tojuzbylo.pl/wiadomosc/nowe-odkrycia-w-petrze
Tiwanaku leży w Boliwii a nie w Peru.